allure_738_rs_ambientata_02.jpg?t=140039apple_762_wexteso_te_178x90_w.jpg?t=1400sign_455_nsurface_tsu_188x90%20%281%29.jice_850_gainox_4420.jpg?t=1400398692

 

Projectinrichting bij 123woontrends

Naast de complete woninginrichting voor in uw huis verzorgen wij ook projectinrichting. Het gaat dan om alles op het gebied van meubelen, zoals kasten, tafels, fauteuils, stoelen en banken.

Door onze rechtstreekse inkoop bij de fabriek of importeur, garanderen wij u zeer scherpe prijzen want u koopt nagenoeg bij de bron. Door de enorme keuze in stijlen kan er in de projectinrichting voor een ieder het gewenste resultaat bereikt worden.

Wij zijn werkzaam in de recreatie-, kantoor-, horeca-, en zorgsector. We leveren sfeervolle en degelijke woon en slaapkamers met dressoirs, bergkasten, TV kasten, tafels, linnenkasten, ledikanten fauteuils, banken, en stoelen voor recreatiewoningen. We hebben daarnaast een collectie bureaustoelen, kantine stoelen, tafels, bureaus en mooie en comfortabele meubelen voor uw visitekaartje “de ontvangstruimte”. Maar ook voor de zorg sector hebben we passende meubelen. Of het nu gaat om een inrichting van een dagverblijf met een sfeervolle woonkamer, of om een hufterproof inrichting die tegen een stootje kan, het kan allemaal bij 123woontrends projectinrichting. Zoekt u barkrukken of terrasstoelen voor u horeca etablissement? Wij hebben het en kunnen het allemaal vlot en deskundig bij u leveren.

Zit wat u zoekt het niet in ons standaard assortiment? Dan zoeken wij het voor u op in onze enorm grote database van fabrieken en importeurs en vervolgens garanderen u de juiste prijs, die past binnen uw eigen budgettaire mogelijkheden.

Onze procedure bij projectinrichting :

  • Allereerst maken we graag kennis met u, onze opdrachtgever. Na gunning van de opdracht organiseren we daarom het eerste projectoverleg.  In dit overleg zullen de eerste verkenningen gedaan worden en de eerste actielijst opgesteld worden. Ook inventariseren we direct welke gegevens en specificaties er eventueel nog niet bij ons bekend zijn.
  • Tot aan de oplevering heeft u één contactpersoon die voor u het aanspreekpunt is. Korte lijnen, daar houden wij van. Door onze heldere projectadministratie is het echter voor iedereen inzichtelijk hoe het project zal verlopen en garanderen we een efficiënte en duidelijke voortgang.
  • Op de dag van levering wordt het meubilair met eigen vrachtwagens naar de opdrachtgever vervoerd. De meubelen worden zoveel mogelijk beschermd met duurzame en herbruikbare middelen zoals dekens en karton. Deze worden direct na gebruik weer mee retour genomen voor hergebruik. Onze monteurs zijn getraind om zo efficiënt mogelijk in te huizen met speciaal materieel, om inhuisschade te minimaliseren.  Uiteindelijk realiseren wij in goed overleg de levering, inhuizing en montage van het meubilair, zodat er een nieuwe en mooie omgeving ontstaat.
  • Ook na de oplevering zorgen wij dat we een service-organisatie blijven naar de opdrachtgever toe.
  • In de eerste weken dat het meubilair in gebruik wordt genomen zal de gebruikersinstructie, technische instructie en schoonmaakinstructie worden gegeven.

Voor meer informatie over de speciale project prijzen of een afspraak maken, kunt u contact met ons opnemen, door een Email te sturen naar info@123woontrends.nl. U kunt ons uiteraard ook bellen, sms’en of Whatsappen op ons telefoonnummer +31 6 46 47 13 58.

VRAAG NAAR ONZE SPECIALE PROJECTINRICHTING PRIJZEN ! info@123woontrends.nl

Bij 123woontrends projectinrichting bent u verzekerd van producten die aan alle kwaliteitseisen voldoen om het de gebruikers, bewoners, gasten of locatie zo comfortabel mogelijk te maken.

© 2012 - 2020 123WOONTRENDS.NL | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel