Veel gestelde vragen
Vraag 1: Wanneer betaal ik verzendkosten?
U betaalt geen verzendkosten wanneer uw het desbetreffend(e) artikel(en) in Nederland moeten worden afgeleverd.
Vraag 2 : Waar wordt mijn zending aangeleverd?
Uw zending wordt door de vervoerder afgeleverd op het door u aangegeven afleveradres. Vooraf wordt u altijd op de hoogte gebracht van de leverdag.
Vraag 3 : Wordt mijn bestelde product gemonteerd geleverd?
De meeste artikelen op onze webshop worden gemonteerd en gebruiksklaar geleverd, Sommige artikelen moeten wel gemonteerd worden en die worden geleverd met een duidelijke handleiding. (eenvoudige montage). Uiteraard kunt u ons inschakelen voor complete montage en inhuizing van uw meubilair. (tegen meerprijs)
Vraag 4 : Heb ik garantie op mijn producten?
U heeft altijd garantie op de producten die wij leveren. Gehanteerd wordt de termijn van de fabrieksgarantie.
Vraag 5 : Hoe lang is de levertijd van mijn bestelde producten?
De levertijd van de door u bestelde producten is afhankelijk van uw keuze. De levertijd kan variëren van 48 uur (kleinere items uit onze voorraad), 10-15 werkdagen (uit voorraad van de fabriek) tot 3-6 weken (speciale kleur of maatwerk). De levertijd wordt u altijd z.s.m. bevestigd.
Vraag 6 : Retourneren?
De te retourneren producten moeten voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden teruggestuurd. De producten worden niet teruggenomen indien u de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
Wij accepteren uitsluitend retouren die vooraf bij ons aangemeld zijn via info@123woontrends.nl. Retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld, worden niet geaccepteerd. De kosten voor retour sturen zijn voor u. Na ontvangst van de artikelen wordt het betaalde bedrag dat overeenkomt met de retourzending teruggestort na aftrek van € 7,50 administratiekosten.